دستورالعمل ضمانت و پشتیبانی

دستورالعمل ضمانت / تعهد و پشتیبانی محصولات شرکت داده ورزی لیماهمراه (لیماسرویس)

1- کلیه محصولات شرکت تا ده سال پشتیبانی تعمیر و تامین قطعات می گردند.

2- شرکت داده ورزی لیماهمراه (لیماسرویس) بعنوان نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش گوشی های موبایل Apple ، Samsung محصولات مورد نظر را با شرایط مندرج در کارت گارانتی دستگاه و سایت شرکت در قبال هرگونه خرابی هجده ماه از تاریخ فاکتور و یا زمان اکتیو آن گارانتی می نماید. گارانتی محصولات مطابق تاریخ کارت گارانتی مقدور می باشد .گارانتی محصول دربرگیرنده قطعات و اجرت رایگان در طول دوره فوق است.

3- محصولات فروخته شده شرکت مطابق فاکتور مشتری و تاریخ اکتیو آن یک ماه پس از خرید در صورت مشکل سخت افزاری تعویض می گردند همچنین درصورت داشتن ایراد ذاتی تا سه ماه پس از فعال سازی دستگاه تعویض میگردد، تعویض دستگاه در مواقعی که یک ایراد پس از دوبار تعمیر رفع نشود.

4- مدت زمان تعیین تکلیف تمامی دستگاه هایی که تحویل گرفته می شود طی مدت زمان حداکثر 7 روز کاری برای استان تهران و 14 روز کاری برای سایر استان ها می باشد. (بدون در نظر گرفتن زمان ارسال و دریافت از طریق پست یا مبادی مشابه در هریک از نمایندگی ها یا دفتر خدمات مرکزی)

  • تبصره: این زمان بسته به ایراد دستگاه امکان بیشتر شدن هم دارد که پس از بررسی ایرادات به مشتری اطلاع داده می شود. و در این حالت در صورت نیاز مبرم به گوشی دستگاه جایگزین به مشتری تحویل داده شده تا در زمان تعمیر دستگاه جایگزین در اختیار داشته باشد.
  • به ازای هر یک هفته تاخیر (بیش از 14 روز کاری) در شرکت، 1 ماه به دوره گارانتی افزوده می ­گردد.
  • تبصره: (توجه داشته باشید این بند شامل موارد خاص از قبیل تعطیلی رسمی اعلام شده از طرف دولت و یا کم شدن ساعت کاری و ایام نوروز نمی باشد.)

5- در صورت درخواست مشتری جهت گوشی امانی گوشی با مشخصات و امکانات گوشی مشتری تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

6- کلیه گوشی های گارانتی و غیر گارانتی تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده شش ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشد.

7- درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند. ( توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش ) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد.

8- در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره ضمانت، زمان مورد نظر ( بازگشایی سازمان های ذیربط) به دوران ضمانت اضافه می گردد.

9- هزینه ارسال دستگاه تا مرکز خدمات در صورت تشخیص ایراد و تایید کارشناسان ما، بر عهده مجموعه لیماسرویس می باشد.

10- چنانچه انواعی از دستگاه­ های لیماهمراه در صورت بروز عیب فراگیر(اپیدمیک) در محصولات از سوی شرکت تولید کننده فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.

11- در صورتی که دستگاه ظرف مدت ۲۴ اولیه فعالسازی دارای ایراد کارخانه ای باشد شرکت لیماهمراه موظف به عودت وجه به مبلغ فاکتور معتبر می باشد.

12- شرکت لیماهمراه متعهد به ابلاغ و اجرای شیوه نامه در تمامی مراکز و نمایندگی ها می باشد.

13- برای انجام امور غیرگارانتی به مشتریان محترم فاکتور رسمی ارائه خواهد شد.

14- شرکت لیماهمراه ملزم به اعلام حدود اجرت قبل از شروع تعمیرات می باشد.

15- هیچ کدام از نمایندگی‌های لیماسرویس حق دریافت مبلغی مضاف بر آنچه در فاکتور قید شده را ندارند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید
×
گفتگو را شروع کنید
پشتیبان لیماسرویس

ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخگو شما هستیم...