ماموریت
ماموریت ما در لیماسرویس فراهم نمودن امکاناتی است تا مشتریان به آسانی و با اطمینان خاطر تلفن همراه خود را که امروزه از ضروریات زندگی است به ما سپرده و رضایت بخش ترین خدمات پس از فروش را تجربه کنند.
چشم انداز
لیماسرویس بر آن است در بین پنج شرکت برتر حوزه خدمات پس از فروش طبق مدل ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گیرد. ما می کوشیم از طريق برقراري ارتباط مستمر و اثربخش با مشتريان و خلق ارزش پایدار، از مشتریان به منزله سرمایه های واقعی خویش مراقبت نماییم و برند لیما را در دید مشتریان اعتبار روز افزون بخشيم.
اهداف
پراکنش نمایندگی ها برای شهرهای با جمعیت بالای 50هزار نفر
گواهی و افتخارات
دریافت استاندارد های ایزو 9001، ایزو 10002، ایزو 10003 و ایزو 100004