ماموریت:
ماموریت ما در لیماسرویس فراهم نمودن امکاناتی است تا مشتریان به آسانی و با اطمینان خاطر تلفن همراه خود را که امروزه از ضروریات زندگی است به ما سپرده و رضایت بخش ترین خدمات پس از فروش را تجربه کنند.
چشم انداز:
لیماسرویس بر آن است در بین پنج شرکت برتر حوزه خدمات پس از فروش طبق مدل ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گیرد. ما می کوشیم از طريق برقراري ارتباط مستمر و اثربخش با مشتريان و خلق ارزش پایدار، از مشتریان به منزله سرمایه های واقعی خویش مراقبت نماییم و برند لیما را در دید مشتریان اعتبار روز افزون بخشيم.
اهداف:
پراکنش نمایندگی ها برای شهرهای با جمعیت بالای 50هزار نفر