1- تماس و یا نفوذ مایعات و رطوبت به دستگاه.
2- هرگونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، ضربه خوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول از محصول و سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز.
3- باز شدن و یا تعمیر و تعویض قطعات توسط افراد غیر مجاز.
4- نصب نرم افزارهای غیر مجاز و Root کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد.
5- استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی.
- در صورت بروز برخی مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی گردد.
- ارائه فاکتور خرید معتبر و ارائه کارت ملی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی می باشد.